Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

söndag, juni 07, 2009

Okej, jag ska trimma slutspurtspolisongerna!

SMS-konversation mellan mamma och Sverigedemokraterna.

- Glöm inte att rösta eu kritiskt idag! Besluten måste tas i Sverige, för vårt bästa. Rösta på sveriedemokraterna i eu valet idag! mvh SD mark o Kind

- Miljöparitet fick min röst! :)

- Usch, bara för att han den där skabbige Hellström står och delar flygblad utanför?

- Precis

- Vad hade du röstat på annars då?

- Johan är min son vet du! Släkten är bäst!!!!

- Aha okej då förstår jag!

3 kommentarer:

ullgull sa...

Hahaha! Miljöpartister ska ju inte vara vattenkammade. Tycker jag.

Nordh sa...

Särskrivningar i kampanjande anser jag vara ett stort plus - åtminstone när det handlar om partier jag inte vill se i EU-parlamentet.

Annika sa...

Haha, underbart!