Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

onsdag, maj 20, 2009

Jag och Agnes har röstat.



Johan: Jag kryssar vår sittande EU-parlamentariker, som rankats som bäst för miljön, bäst för djuren och den mest aktiva svenska parlamentarikern. Dessutom är Carl förbaskat bra på EU-kritik, integritet och mycket mer. Ett tryggt val som borgar för att miljöpartiet inte tappar fart i Bryssel, även ifall jag såklart hoppas på att han får sällskap av fler gröna efter valet.

Agnes: Jag röstade för att slopa utträdeskravet, men jag tycker det är viktigt att vi är fortsatt ordentligt EU-kritiska. Därför kryssar jag Max Andersson som är kunnig och EU-kritisk. Att han dessutom gillar klimat och lycka och ogillar övervakning är såklart bra!

2 kommentarer:

Max Andersson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Max Andersson sa...

Själv kommer jag att rösta på Carl, men det här gör mig ändå väldigt glad.

Tänk om alla kunde rösta som er.

:-)