Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

onsdag, maj 07, 2008

Uppdragsmatematik

Jag försöker avsäga mej en del uppdrag nuförtiden, för att hinna med studier och extrajobb och kanske till med en ledig dag då och då. Häromdagen lämnade jag till exempel arbetsutskottet för mp-väst valberedning och till kongressen lämnar jag även riksvalberedningens arbetsutskott. Men ikväll beslutade mp-Sjuhärads ledningsgrupp att nominera mej till mp-väst valgrupp. Fast den totala uppdragsmängden minskar ju ändå med ett uppdrag, och det är alltid något.

2 kommentarer:

Henrik sa...

Just say no... Minst antal uppdrag när den dör vinner... (eller hur var det?).

Dieselola sa...

Minsann, det verkar som herr Hellström även sagt upp bekanten med sin blogg? Sorgligt tycker jag...