Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

lördag, april 26, 2008

Mitt i Borås och jag gillar inte samma musik

I veckan släpptes vad som sker på årets sommartorsdagar i Borås. Och det är bara att även detta år konstatera att jag inte riktigt hör till målgruppen. Ingenting bra alls bland huvudakterna. Men det är väl som det brukar vara. Dock en del intressant bland förbanden, både Råttorna och Daniel Norgren spelar varsin kväll och det är akter jag gärna ser igen.

1 kommentar:

Johan sa...

Som en intressant kommentar kan jag ju tillägga att Lisebergs nya Taubescen och jag är i högsta grad kompatibla.

I sommar kan man se bland annat Lars Demian, Stefan Sundström, Roffe Wikström, Dag Vag samt Mikael Wiehe & Ebba Forsberg på scenen ifråga.

Lär bli mycket Liseberg i sommar.