Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

måndag, april 21, 2008

Liket lever (igen)

Vad har hänt sedan sist? Och varför har jag inte bloggat?

Har nog behövt en liten paus. Bloggen vill jag ha kvar. Den är på tok för rolig för att läggas ned - för det mesta. Men just nu var tiden mogen att ta en paus.

Det har som vanligt varit många möten, bland annat har mp-väst haft årsmöte. För egen del var det första mötet i det sammanhanget på några år när jag inte satt i presidiet utan istället deltog som i högsta grad aktivt ombud. Trevligt som omväxling.

Dessutom har min dator behagat vara svårtillgänglig under drygt en vecka. Elsladden gick sönder och datorn laddade ur sej och utan ström står sej en laptop rätt slätt. Det blev ovanligt många besök i skolans datasal den veckan.

Helgen som nyss gick var min första parti- och jobb-lediga på flera månader (utöver påsken). Eller nåja, jag skickade ju in en debattartikel på fredagkvällen och ringde ett gäng samtal på söndagkvällen. Men så gott som parti- och jobb-ledig var jag.

Och nu är bloggen officiellt back on track.

Inga kommentarer: