Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

måndag, mars 17, 2008

Två år och mer blir det

Idag fyller bloggen två år. Grattis bloggen. När det var ett halvår kvar till valet sparkade jag igång en blogg - inte kunde jag då tror att det skulle vara i två år och jag snart ha skrivit 1500 bloggposter. Även ifall jag varit lite småslarvig på sistone - tiden har inte alltid räckt till - så har jag inga planer på att sluta.

Förra veckan bjöd bland annat på fullmäktigemöte, ledningsgruppsmöte med mp-Borås, djävulskt mycket valberedande och slutligen årsmöte med mp-Sjuhärad. Jag fortsätter som sammankallande ett år till och årsmötet genomfördes på ett bra vis.

6 kommentarer:

Emma sa...

Grattis, grattis!

om en månad sisådär fyller min blogg också 2 år.

Birger Schlaug sa...

Lycka till nästkommande två år - därefter lär väl blogg vara rena rama stenåldern.

Tom Andersson sa...

Grattis bloggen... Och ett grattis även till dig Johan som lyckats hålla bloggen levande.

Min blog är på gränsen till död, eller i alla fall i koma...

Johan sa...

Tack Emma, tack Birger och tack Tom.

Emma. och jag hoppas du vill fortsätta oxå!

Birger. haha, det låter inte omöjligt. Å andra sidan går det ju uppenbarligen att tjäna pengar på bloggar, och isf lär de väl fortsätta leva och frodas.

Tom. men det är aldrig försent att återuppväcka de döda som Iodine Jupiter kanske skulle sagt.

Heiti Ernits sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Heiti Ernits sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.