Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

tisdag, november 20, 2007

Rör-igt värre, eller?

Har ikväll filat lite på några budgetanföranden samt läst ungefär hälften av Göran Perssons självbiografi. Så kan man oxå tillbringa en tisdagkväll. Och bäst av allt - jag har trivts sällsynt bra!

Onsdagen och torsdagen kommer jag växla mellan föreläsningar och budgetdebatt. Frågan är väl ifall det blir något bloggat. Fullmäktigesalen har inte trådlöst internet och jag har inget mobilt modem. Nåväl, kanske plitar jag ned något på kvällen.

Fullmäktigegruppen hade inne en debattartikel i gårdagens lokalavis om våra gröna budgetframgångar. Klimat, fair trade och lite annat smått och gott.

Undrar ifall jag under maratonmötet kommer få anledning att tänka på nye ks-ordföranden Ulrik Nilssons ord "politik handlar ibland om att beskriva rör som ihåliga"?

Inga kommentarer: