Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

måndag, september 10, 2007

Och nu till avdelningen Mat & Dryck

Att kolla vilka sökord besökare googlar sej hit på är alltid intressant. Nu senast märktes ekologisk alkohol.

Så likt den värsta Bengt Frithiofsson tänker jag ta tillfället i akt att tipsa. Men eftersom jag inte är speciellt förtjust i vin så tipsar jag istället om ett mycket gott ekologiskt öl, nämligen Åbro Sigill. Det är prisvärt, gott, har snygg burk/flaska och är som sagt ekologiskt. Bara att prova på.

1 kommentar:

Johan Lundqvist sa...

Inte gilla vin? Bäst att jag tipsar om några då...

Rosévinet Domaine de la Sauveuse (nr 98171) är väldigt gott. Även om rosévin kanske inte är det första man tänker på en kall och regnig septemberdag...

Rödtjutet Château Pech-Latt (nr 2233) passar nog bättre i september!

Båda är eko!