Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

tisdag, september 11, 2007

c + v = sant?

Jag googlar på "centerpartiet borås" eftersom jag var nyfiken på vad de tydligen sagt idag om den eviga följetången campingstugor och Saltemads camping (en av de Riktigt Stora politiska frågorna i Borås).

Och de två första träffarna är vänsterpartistiska! Först en till deras lokala huvudsida och sedan en till deras kommunala handlingsprogram. Inte förräns på tredje träffen hittar google rätt.

Mycket märkligt.

(Och inte heller fick jag inte veta något om det utspel de tydligen gjort idag via hemsidan heller, får väl invänta morgondagens tidning. Håhå Jaja.)

3 kommentarer:

FredrichL sa...

Det sjuka är ju att om du söker på vänsterpartiet och borås får du fram V på de första alternativen, sen centern?!
Skulle vilja se vad de har för metatags på sin sida.

Johan sa...

erkänn nu Fredrich, ni har något "på spisen med varann"!

FredrichL sa...

Jag kan med största säkerhet säga att med centerns nuvarande arbetarfientliga profil, tar jag inte i det partiet med tång..

Jag skulle gissa att de har ett jävligt fett sortiment av metatags som gör att de kommer upp bara man söker på partier i största allmänhet.