Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

onsdag, augusti 15, 2007

Den nya jag?


Lokalavisen illusterar en debattartikel signerad mej med en bild på GU-språkröret Alexander Chamberland, jag säger då det...

Helt plötsligt har jag blivit tretti kilo lättare och tappat mina glasögon. Och Alex på något lustigt vis hamnat som ersättare i Borås kommunfullmäktige.

Artikeln då? Jodå. Den handlade om vikten av att våga agera mot klimatförändringarna. Om kollektivtrafik och biogas. Och om att det är bättre att ändra livsstil än klimat.

7 kommentarer:

Henrik sa...

Haha, det är bra när folk har koll... ;) Jag försöker komma på fem gemensamma nämnare mellan dig och Alex överhuvudtaget och har faktiskt lite problem...

Johan sa...

vi är blonda bägge två? :)

Henrik sa...

Är Alex blond igen?

Johan sa...

visstja, det har jag faktiskt ingen om. det är han kanske inte.

Magnus Haglund sa...

Så sent som i lördags var han svarthårig, enligt insatta källor (d.v.s. jag).

Tony sa...

Men artikeln var jättefin ändå!
Och de hade också satt in fina bilder på fyra jordklot för att symbolisera att vi lever över våra tillgångar. En riktigt bra artikel, Johan!

Marie-Helena sa...

Ni är bägge två kortare än Tomas Melin. Men så mycket mer kan jag inte komma på.