Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

torsdag, juli 19, 2007

Lockade Martin Stenmarck mer än vi tre?

Tillsammans med Tomas och Heiti vandrade jag gator och torg i hemstaden opp och ned och delade ut ett hundratal flygblad nu ikväll. Jag skulle väl överdriva ifall jag sa att gensvaret från Boråsarna var översvallande stort, även ifall flygbladen gick åt. Ingen muttrade heller något om bensinpriset, fast somligas blickar måhända sa kanske en del ;) Men allvarligt talat tror jag något har hänt. Folk har börjat bli medvetna i klimatfrågan, och det är bra.

Fast som en ung kille sa, "nej alltså, folkpartiet ska det vara. Men ni är i alla fall inte kommunister!"

Förvisso.

1 kommentar:

Anne-Marie Ekström sa...

Sympatisk kille, den sista. Jag lovar (nästan i alla fall) vi kommer i klimatfrågan. Jag gör vad jag kan i alla fall.