Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

tisdag, juni 12, 2007

Återkommen från den kungliga hufvudstaden

Som ni säkert redan noterat hos Tomas var det många Boråsare på plats när partistyrelsen hade sitt första riktiga möte i helgen. Jag var där för att föredra riksvalberedningens förslag till bland annat nytt arbetsutskott - vårt förslag gick igenom rakt av. Inte illa berett av oss själva må jag säga.

Eftersom möteslokalen på miljöpartiets partikansli renoveras (på tiden) så höll vi mestadels till i kristdemokraternas gamla lokaler, som dock var helt tomma (tappet i höstas och somligas flytt till departementen kan man gissa). Jag har således druckit te ur såväl en kristdemokraterna-mugg som EPP-mugg. Det smakade inte värre än vanligt. Dessutom lyckades vi svämma över diskmaskinen. Vem som orsakade det är dock inte klarlagt. Förslag på vem den skyldige kan vara lämnas med fördel till GRÖPO (gröna säkerhetspolisen).

Nu tar jag mötesledigt i några dagar, firar en syster som tar studenten och straffskriver lite missade seminarieuppgifter. Fast en och annan bloggning lär jag nog hinna med.

Inga kommentarer: