Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

onsdag, juni 13, 2007

Sommar, sommar

Bland årets sommarvärdar finns en lång rad intressanta namn. Mest män.

Gustav Fridolin, Plura, Ulf Lundell, Göran Lambertz, Susanna Alakoski, Knut Knutson och kanske Mona Sahlin.

Återstår väl att se hur många jag faktiskt kommer ihåg att lyssna på.

Konstaterar dock med viss sorg att radion lyckats att nästan rakt av ignorera bloggosfären. Visst bloggade Plura nog så intressant i våras och Gustavs blogg var riktigt bra under valrörelsen - men jag vill nog att man klarar av att hålla liv i bloggen mer än några månader för att kvala in.

Frågan är faktiskt inte irrelevant, när ska övrig media egentligen erkänna bloggosfären?

2 kommentarer:

Helene sa...

Jag hittade mest tjejer som jag ville lyssna på. Intressant!

För övrigt, bra reflektion.

Johan sa...

jag gillar män. det är bara att kika i skiv- och bokhyllan.