Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

söndag, maj 20, 2007

Länge leve kongressen

Att ta sej från Norrköping till Borås är något tricksigt i väntan på götalandsbanan. Men allt har ett slut och så även hemresan från kongressen.

En schysst opinionsmätning gjorde inte dagen sämre.

Ett sms från min far har gett vid handen att jag synts i kvällens Rapportsändning, kanske man skulle kika på inslaget på webben.

Kongressen är över - länge leve kongressen.

2 kommentarer:

Mikael Åhman sa...

Jag ska inte påstå att jag följde varje sekund av kongressen, men...

Om jag förstod saken rätt så beslöt kongressen å ena sidan att Mp skall stå "oberoende av blocken" men konstaterar å andra sidan att det är utsiktslöst att samverka för grön politik med det borgerliga blocket och av det skälet vill man fortsätta föra samtal med (S).

Alltså... jag förstår faktiskt inte riktigt...

Johan sa...

sen när han en kongress alltid fattat alltigenom konsekventa beslut? ;)