Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

torsdag, mars 15, 2007

Navelskåderi (med ludd)

Har suttit på mp-Göteborgs kansli under förmiddagen och filat på mitt anförande inför kvällen. Med tretimmarslunch mellan föreläsningarna gäller det att passa på, även ifall man tvingas stå ut med göteborgarnas läskiga mac-datorer. Förövrigt anser jag att föreläsningar före 10:00 bör vara förbjudna.

Bloggen fyller ett år på lördag - det ska firas! Hur vet jag inte, några förslag?

4 kommentarer:

Emma sa...

Grattis grattis!

Anonym sa...

En e-tårta? =)

// Heiti

Johan sa...

emma. tckr! din blogg torde fylla år inom kort oxå tror jag.

heiti. får jag fråga hur en e-tårta ser ut och smakar? :) med tanke på ditt jobb torde du ju känna till det menar jag.

Lars sa...

En e-tårta är en sån där man ritar i paint och postar på bloggen så att alla kan skratta gott åt din e-konstnärstalang :P.