Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

torsdag, mars 22, 2007

Inte nog med att det är Fredrik och jag

Nu kommer ännu ett ålderstecken! För andra året i rad ser Hultsfredsfestivalens utbud av band och artister tämligen trist ut. Jag betalar då rakt inte sjuttonhundra knappt existerande kronor för något sådant, och eftersom Grön Ungdom inte åker på festivalen i år kan jag inte ta mej dit på det sättet heller. Återstår då att jobba för Rockparty. Tja, kanske. Får se.

En sommar utan Hultsfred verkar trots allt osannolikt och jag har ju bara tre festivaler kvar innan jag varit på festivalen vid Hulingens strand ett tvåsiffrigt antal gånger.

Fast om jag kommer iväg missar jag ju sista fullmäktigemötet innan sommaruppehållet -men det är det väl värt. Om det nu kunde komma någon kul bokning...

4 kommentarer:

brother sa...

jag har hört att arvika i år har en magnifikt snygg lineup. Fast det har de ju nästan varje år asså =)

Johan sa...

jag har hört att det finns både teknologer och tysksynthare på Arvika =)

Heiti Ernits sa...

Håller med dig, ovanligt tråkigt i år. Men är dock lite sugen på roskilde =)

Johan sa...

roskilde vore riktigt kul!

har inte varit där sedan 00 och det känns som det är dags för ett nytt besök.

men vi får väl se vad som händer.