Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

måndag, februari 19, 2007

Hemma igen

Är tillbaks efter fyra dagar på resande fot, hallgolvet överfyllt av post och massor av mejl att läsa. Försöker långsamt uppdatera mej om vad som hänt och skett. Ett par saker kan konstateras; lokalavisen har inlett en artikelserie om klimatförändringarna, riksdagens utbildningsutskott enas om kårobligatoriet och revisorerna hos SSU och Ung Vänster får välförtjänt smisk på fingrarna.

F.ö var riksårsmötet lyckat, att sitta plenumordförande var hur kul som helst och stämningen var god. Jag har även insett att man som mötesdeltagare bör vara mycket försiktig med att kontakta presidiet om just det man själv vill, ety det har redan fullt upp. Något att tänka på inför kongresser och andra stormöten.

Nu ska jag vila.

3 kommentarer:

Anders Wallner sa...

Och vilken toppen-ordförande du var!

Heiti Ernits sa...

Welcome home! =)
Kommer du hem till Tomas på fre.?

Johan sa...

Anders. mitt allra ödmjukaste tack!

Heiti. jupp! even though jag försvinner redan vid midnatt för att åka iväg igen.