Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

fredag, januari 26, 2007

Har Johan konstig mössa?

Som jag tidigare nämnt har de lokala sossarna äntrat bloggosfären. Det tycks vara en riktig offensiv. Vi får se hur många av bloggarna som överlever de första veckornas skrivglädje. Hoppas på så många som möjligt. Även ifall bloggare lätt förfaller till inbördes beundran så är det fortfarande ett grymt bra sätt, öppet för de allra flesta, att obehindrat föra fram sina åsikter. Det är mer än man kan säga om tidningar och deras debattsidor.

Tidigare i veckan frågade jag den unge påläggskalven Anders Ö när jag skulle föräras med en länk från hans Pravda Daily. Svaret blev "när jag kommit på något elakt att kalla dej". En humor som givetvis tilltalar en usel själ. Så nu har jag fått epitetet lillpåve. Måhända är detta en pendang till Tonys inlägg där har dissade små LO-pampar? I övrigt får jag meddela att jag kommer lämna sammankallandestolen i och med årsmötet.

Och så var det ju det här med inbördes beundran i bloggosfären ;)

Men den viktigaste frågan är ändå - har Johan konstig mössa?

1 kommentar:

Johan sa...

insåg just att en mening i inlägget kan misstolkas - och tänkte komma med rättelse innan någon börjar fråga eller misstänka.

det är naturligtvis jag och ingen annan som är den usla själen ;)