Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

måndag, december 18, 2006

Bara ett halvår kvar.

Vi ska inte bara prata budget under två dagar nu, utan även bland annat besluta om fullmäktiges sammanträdesdagar för 2006. Dessvärre tycks det som att junisammanträdet krockar med Hultsfredsfestivalen. Så just den gången står nog min stol tom, men jag är ju bara andreersättare.

Återstår att se hur jag tar mej till Hultsfred nästa år. Efter sex år som besökare var det väldigt kul att få jobba i GU-tältet i somras. Men nu säger ryktena att Grön Ungdom inte har råd med ett Hultsfredsbesök nu i sommar. Återstår väl att se. Blir programmet likt 2005 års skulle funktionärande inte kännas något vidare. Men samtidigt, jag börjar tydligen bli gammal och kidsen på festivalen och jag har inte alltid samma musiksmak. Återstår som sagt att se.

2 kommentarer:

Anders Wallner sa...

Jag har aldrig varit på Hultsfred.

Johan sa...

finns det inte en låt som heter något i stil med "jag har aldrig varit i memphis"?