Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

onsdag, november 08, 2006

Att sjunga för miljön

Inte för att jag vet vem han är, men Martin Stenmarck verkar ju vara en skärpt kille. Är underhållningen till nästa kongressfest eller Almedalsdag fixad nu då?

"Skulle du kunna tänka dig att ställa upp och sjunga för ett parti?
- Om de driver frågor som jag tycker är jätteviktiga. Som miljöfrågor.

Du skulle kunna sjunga för Miljöpartiet.
- Absolut. Deras huvudfrågor är de viktigaste, tycker jag. Men jag vet inte om jag skulle kunna göra det vare sig för socialdemokraterna eller moderaterna."


Tack till Caroline för tipset.

4 kommentarer:

Anders Wallner sa...

Haha. Klår kanske Pandora, men så värst mycket hetare vet jag inte om det är...

Tony sa...

Martin Stenmark - tja, kul att han tycker Miljöpartiet arbetar med rätt frågor. Men får nog hålla med Anders Wallner. Är det inte lite "Götgate- och big brother- wannabe"- känsla över Stenmark?

kayano sa...

Va glada för att Stenis fattat detta med miljön och fastna inte i tramsiga fördomar om honom som media vältrar sig i!

Anders Wallner sa...

För mig handlar det inte om mediefördomar, utan snarare dels om mina personliga åsikter om hans musik och den arbetsfördelningen karriär/hushåll som jag tycker mig se hos honom och hans fru.