Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

söndag, oktober 15, 2006

Titta, han skriver

Liket lever.

Men jag var aldrig död. Hade inte ens någon grav uppskottad.

Mycket har hänt sedan sist. Den som är nyfiken kan kika hos Tony som kommenterat hela skeendet till och från. Mp-Borås har gått in i sexpartikoalitionen igen. Det var inget beslut jag stödde. Men nu är beslutet fattat och efter kvällens medlemsmöte känner jag tillförsikt inför framtiden. Samarbetet är absolut värt en ärlig chans och jag känner mej peppad på det. De gröna avtrycken i koalitionens handlingsprogram är överraskande goda (även ifall det såklart märks att vi inte längre sitter som vågmästare).

Budgetförhandlingarna, here I come.

1 kommentar:

Tony sa...

Härligt att se att du åter är i form, Johan :-)