Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

tisdag, september 12, 2006

Jag blev inte sjuk, eller?

Klasspressar i Sollebrunn stod på dagens schema. Valrörelsens enda högstadiebesök. Dagen resulterade i två nya medlemmar, ett underbart citat och rätt schysst uppskattning från eleverna.

Liftade med vänsterns Stefan hem. Nu är det nog bara centern och folkpartiet jag inte liftat med. Å andra sidan åkte jag ju tåg med folkpartister igår.

Förövrigt är jag sjuk. Tycks vara populärt bland valarbetare att vara sjuk just nu.

4 kommentarer:

Johanna Nylander sa...

Du får se till att vara på samma skola som mig någon gång jag har med mig bilen. Då utlovas lift :)

Johan sa...

shit, vilket löfte, tack för det =)

törs man åka bil med dej då? kanske blir polisanmäld rentutav, haha.

Johanna Nylander sa...

Allt sker på egen risk!

Johan sa...

individens ansvar, härligt. me like.