Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

måndag, augusti 28, 2006

Radio

Gjorde mitt första direktsända radioframträdande som politiker idag. En stillsam men trevlig debatt på Värnamo folkhögskola. Fick rycka in för det gröna röret Ellinor Scheffer, och jag tackar för erfarenheten! Bland de andra deltagarna märktes bloggaren Annie Johansson (c).

Antar att det hela kommer gå att lyssna på hos SR-Jönköping, men än har jag inte hittat det. Kommer väl vad det lider. I efterhand kom jag såklart på en mängd saker jag gärna hade kunnat säga. Men så är det väl jämt. Hoppas jag inte pratade för fort eller långsamt, för otydligt eller övertydligt. Radio är läskigt.

Tänkte försöka sno åt mej någon timmas sömn nu. Ikväll träffas GU-väst valarbetare för att fördela ett femtital skolbesök mellan oss.

4 kommentarer:

Tony sa...

Det gick säkert jättefint!!!
Lovar att gå in och lyssna

Johan sa...

tack tony!

Anonym sa...

Vad roligt Johan!
Ska försöka hitta debatten.
Du var ju hemma i mitt Värnamo.

Marianne

Rasmus Ling sa...

valarbetare rasmus är mycket glad att du kunde finnas på plats. ska lyssna så fort jag ser en länk!