Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

onsdag, juli 19, 2006

Det är jag och Stig-Björn

Stig-Björn Ljunggren läser min blogg. Eller vad säger ni om nedanstående publicerat i Piteå-Tidningen 18 juli?

"Vem skulle det vara som kan rubba dagens bestående ordning, få harmonin ur balans? Kanske Feminististiskt Initiativ? Möjligtvis Junilistan? Eller så är det Sverigedemokraterna? Men ingen av dem tror jag har någon större chans i det här valet. Det blir en spännande uppgörelse mellan hattar och mössor. Nästa val, 2010, kan dock se annorlunda ut."

Jämför med vad jag skrev i bloggen 14 juli.

"Men mitt tips är att det efter 17 september sitter samma sju partier i riksdagen. Fast hur det ser ut 2010 får vi se då. Sverigedemokraterna kan bli farliga."

Schysst att den gamle sossen, miljöpartihataren och statsvetaren håller med mej.

1 kommentar:

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»