Om mig - Riksdagskandidat för Miljöpartiet de Gröna i Sjuhäradsbygden - Maila gärna.

onsdag, april 26, 2006

irl-debatt

Debattdebuterade i aula, i panel och inför gymnasielever idag. En debatt blev två debatter. En resa till Alingsås blev oxå en resa till Skövde, Alex behövde en stand-in på eftermiddagen. Debatten i Alingsås tycker jag gick bra, men debatten i Skövde gick inget vidare. Var dock kul att debattera - men har mycket att lära än.

Tillbaks i Borås gick jag på ett möte jag egentligen inte behövde gå på, och funderar nu på hur det skulle kännas att bli utbränd.

4 kommentarer:

Johanna Nylander sa...

Trevligt att debattera emot dig i alla fall :)

Johan sa...

tacktack!

detsamma.

Anders Wallner sa...

Att bli utbränd känns som att allt blir otroligt tråkigt och ointressant. Been there, done that.

Rasmus Ling sa...

imorgon ska jag på en debatt där man inte ska berätta vilket parti man är från (!). ska bli annorlunda.